wtorek, 3 września 2013

Pędzle do makijażu w7 z Pepco.


Lubię robić zakupy w Pepco. Można tam znaleźć zarówno coś do ubrania, do domu jak i do makijażu ;)
O pędzlach w7 czytałam już dużo wcześniej, zanim pojawiły się u mnie w sklepie więc jak tylko je zobaczyłam to chwyciłam trzy sztuki i poleciałam do kasy.




Koszt 1 sztuki to oszałamiające 7,99 zł :) Ponoć jest 5 rodzajów.
Pędzelki mają drewniane trzonki, a włosie mimo, że jest syntetyczne, jest miękkie i przyjemne w dotyku.


Zaopatrzyłam się w 3 pędzelki (był jeszcze dostępny taki do ust, ale jest mi on zbędny). 
1. Do eyelinera. Najbardziej go lubię
2. Typu kulka, jest bardzo podobny do pędzelka Essence
3. Typu flat top. Z nim mam największy problem, ponieważ jest dość duży i trudno mi się nim rozciera cienie.



Mam już je od ok 3 miesięcy i nie zauważyłam żadnych zniekształceń. Włoski też nie wypadają. 


Ciekawa jestem, czy Wasze Pepco jest dobrze zaopatrzone w kosmetyki oraz akcesoria do makijażu oraz czy posiadacie pędzle z w7 :)


59 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu oglądałam je podczas zakupów, jednak nie skusiłam się na żaden - nie wiedziałam, czy nadają się do czegokolwiek. Chyba jednak zakupię kilka.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pedzli z w7
    ale szukam nowego do eyelinera
    wiec w tk maxx za nimi popatrze :)
    a u mnie na kanale pierwszy (mini) haul zakupowy
    takze zapraszam
    buziaki
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakie nie przygladalam sie kosmetykom w Pepco ,ale uwielbiam pędzle kosmetyczne :) moje ulubione to Maestro i Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten płaski i jest całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę sama jestem ciekawa czy w moim Pepco są pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają ciekawie. Dawno nie byłam w Pepco z chęcią się wybiorę może coś nowego fajnego dla siebie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to nie umiem trafić na nic wartościowego w Pepco :/ Co zachodzę to same zwykłe i nieciekawe rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja... jeszcze na początku mojego odkrycia PEPCO, było w porządku. Teraz to tylko mój mężczyzna zaopatruje się w t-shirty. Dla kobiet fatalny asortyment. Kupiłam kiedyś granatowy lakier NYC, to barwi płytkę paznokcia; czerwoną szminkę NYC - wysusza usta. Ostatnio zauważyłam także kosmetyki firmy Accessorize. Nie próbowałam, bo takie odrzuty leżały.

      Usuń
  8. Ja się wyposażyłam w ten do eyelinera i flat top :) Ten pierwszy zaczął lekko gubić włoski, ale za to drugim pracuje mi się świetnie :) Nie wahałam się przed kupnem bo bardzo lubię matowe 'błyszczyki' tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten flat top wygląda bardzo ciekawie, nie widziałam jeszcze takiego kształtu w tym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba wygląd tych pędzelków. Są tanie, a wyglądają bardzo 'fachowo' :

    OdpowiedzUsuń
  11. mam je i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością i trwałością:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszukałam na necie pozostałych pędzelków i obym znalazła je u siebie. Szczególnie ten malutki i skośny mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym raczej nie znalazła zastosowana u siebie dla tego mini flat topa;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja swoje pędzle kupiłam na ebay, joursna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawe:) hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam trzy pędzle z w7 od kilku miesięcy i bardzo je lubię. Trzymają się bez zarzutów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo dobrze, mam nadzieję, że kiedyś trafię na Pepco i kupię kilka perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ścięty i kulkę i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam kulkę i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aż sprawdzę z ciekawości...:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja nie widziałam tego u siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam je u mnie, ale nie kupiłam. Mam za to pędzelki z hebe i jestem bardzo zadowolona. Ja czasem kupowałam w Pepco kosmetyki i mogę powiedzieć, że te np. Astora były ok, miałam pomadkę i kredkę. Za to bardzo słabe są te zestawy kąpielowe - totalne buble, jedynie ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zwróciłam uwagi muszę sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio będąc w pepco, oglądałam te pędzelki, i teraz żałuję,że sie na nie skusiłam :( Również lubię robić zakupy w pepco, tylko nie mam do niego po drodze niestety.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam te same pędzle i najbardziej lubię kulką:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo ta kulka by mi się baaaardzo przydała! Rozejrzę się przy następnej wizycie w Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z w7 mam tylko paletę 77 cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mam, ale chętnie bym wypróbowała :) poszukam w pepco

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam że pędzle W7 można dostać, muszę spr u siebie w PEPCO. Grzechem by było nie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  30. mam ten drugi i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też bardzo lubię chodzić do pepco ,nie miałam pojęcia że tam są pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają bardzo fajnie, szkoda, że mam daleko do Pepco :(

    OdpowiedzUsuń
  33. W pepco naprawdę można dostać fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Posiadam flap topa z W7. Początkowo nie potrafiłam go obsługiwać, ale teraz jest moim sprzymierzeńcem. Wykańczam nim makijaż, rozcierając cienie ponad linię załamania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam ten pędzelek do eyelinera i bardzo go lubię, jednak przygarnęłam również wersję do korektora, i nie jest już tak zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  36. mam pędzel do eyelinera jednak nie spisuje się u mnie w tym, ale za to cienie czasem nim nakładam, albo robię kreskę za pomocą cienia i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. w moim najbliższym Pepco jest mało kosmetyków, pędzli nie widziałam :<

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno nie byłam w Pepco :) Muszę się koniecznie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Że też nie mam Pepco w okolicy ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w Pepco same te do ust były tylko. Moze kiedyś wrzucą jakies inne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A w moim Pepco zawsze wszystko przebrane i mały wybór:( Pędzli nigdy nie widziałam, a szkoda, bo chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  42. będę musiała zobaczyć,czy są u mnie,bo nie widziałam dotychczas,,

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie widziałam ich :( ale jak spotkam to chętnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie w pepco zawsze jest wszystko wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie niestety nie było ani jednego pędzelka, nawet ich nie dostali -.-.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam ten typu flat top i ja używam go do korektora z całkiem fajnym rezultatem:) Teraz żałuję, że nie kupiłam tego do eyelinera

    OdpowiedzUsuń
  47. widziałam już te pędzle jednak jeszcze ich nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Posiadam kuleczkowy pędzelek w7 i jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  49. dawno nie byłam muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Będę musiała się wybrać do Pepco, skoro takie cuda można tam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  51. dobrze wiedzieć ! postaram się zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  52. widziałam te pędzelki..ale myslę że nie warto wpadać w szał szaleństwa zakupowego...he jak ma się i tak sporo pędzli to po co na gromadę kupować>

    OdpowiedzUsuń
  53. Sama ostatnio kupiłam te pędzelki w Pepco:)Jestem z nich bardzo zadowolona. Ja dodatkowo kupiłam płaskie do nakładania korektora bazy pod cienie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...